Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  
Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Poll
What do you think about FMF?
Great Forum!
Geen jeugdcompetitie Vote_lcap38%Geen jeugdcompetitie Vote_rcap
 38% [ 3 ]
Good.
Geen jeugdcompetitie Vote_lcap25%Geen jeugdcompetitie Vote_rcap
 25% [ 2 ]
If I had to rate, I'd give it a 6.
Geen jeugdcompetitie Vote_lcap25%Geen jeugdcompetitie Vote_rcap
 25% [ 2 ]
It's not good yet. I can see you're still busy with it.
Geen jeugdcompetitie Vote_lcap13%Geen jeugdcompetitie Vote_rcap
 13% [ 1 ]
It's bad.
Geen jeugdcompetitie Vote_lcap0%Geen jeugdcompetitie Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Total Votes : 8
Top posters
Niels
Geen jeugdcompetitie Vote_lcapGeen jeugdcompetitie Voting_barGeen jeugdcompetitie Vote_rcap 
Einsteinean
Geen jeugdcompetitie Vote_lcapGeen jeugdcompetitie Voting_barGeen jeugdcompetitie Vote_rcap 
Timo
Geen jeugdcompetitie Vote_lcapGeen jeugdcompetitie Voting_barGeen jeugdcompetitie Vote_rcap 
Johnywilko
Geen jeugdcompetitie Vote_lcapGeen jeugdcompetitie Voting_barGeen jeugdcompetitie Vote_rcap 
Nazar
Geen jeugdcompetitie Vote_lcapGeen jeugdcompetitie Voting_barGeen jeugdcompetitie Vote_rcap 
~Noble~
Geen jeugdcompetitie Vote_lcapGeen jeugdcompetitie Voting_barGeen jeugdcompetitie Vote_rcap 
Shikadi
Geen jeugdcompetitie Vote_lcapGeen jeugdcompetitie Voting_barGeen jeugdcompetitie Vote_rcap 
SF
Geen jeugdcompetitie Vote_lcapGeen jeugdcompetitie Voting_barGeen jeugdcompetitie Vote_rcap 
blaaauw
Geen jeugdcompetitie Vote_lcapGeen jeugdcompetitie Voting_barGeen jeugdcompetitie Vote_rcap 
nival
Geen jeugdcompetitie Vote_lcapGeen jeugdcompetitie Voting_barGeen jeugdcompetitie Vote_rcap 

 

 Geen jeugdcompetitie

Go down 
2 posters
AuthorMessage
nival

nival


Posts : 3
Join date : 2009-05-30

Geen jeugdcompetitie Empty
PostSubject: Geen jeugdcompetitie   Geen jeugdcompetitie EmptySat May 30, 2009 1:17 pm

Beste mensen,

ik heb eigelijk 2 probleempjes.. Eerste is dat ik een eigen team maak. Die hebben een jeugd team en reserve team.. maar die spelen niet mee in de competitie voor jeugd en reserve.. is dit wel mogelijk? zo ja hoe?

tweede probleempje: In het week scherm(als die aan het laden is en drie dagen overslaat) staat er in het midden Training behind closed doors.. is het mogelijk om open trainingen te houden??

Daarbij las ik net in een andere topic dat je ook soort van play offs kan maken voor eredivisie... zou iemand me daarmee kunnen helpen?
of bestaad er misschien al een mod?

Alvast bedankt!!!

groetjes nick
Back to top Go down
Timo
Famous Presidents
Famous Presidents
Timo


Posts : 33
Join date : 2009-05-17
Age : 54
Location : Terneuzen

Geen jeugdcompetitie Empty
PostSubject: Re: Geen jeugdcompetitie   Geen jeugdcompetitie EmptySat May 30, 2009 1:36 pm

nival wrote:
Beste mensen,

ik heb eigelijk 2 probleempjes.. Eerste is dat ik een eigen team maak. Die hebben een jeugd team en reserve team.. maar die spelen niet mee in de competitie voor jeugd en reserve.. is dit wel mogelijk? zo ja hoe?

tweede probleempje: In het week scherm(als die aan het laden is en drie dagen overslaat) staat er in het midden Training behind closed doors.. is het mogelijk om open trainingen te houden??

Daarbij las ik net in een andere topic dat je ook soort van play offs kan maken voor eredivisie... zou iemand me daarmee kunnen helpen?
of bestaad er misschien al een mod?

Alvast bedankt!!!

groetjes nick
Hoi Nival en welkom

1) ja het is mogelijk ....ik zal par screenshots voor je vandag maken met instructies
2) ik begrijp je vraag niet so. kan je een screenshot hier platsen?


EDIT: kijk hier
Stap 1: open de editor kies land Nederland (daar zie je alle clubs) klik R Mouse en kies Create a new club)
Geen jeugdcompetitie Createnewclub.th
Stap 2: klik op country settings om je new club in de juiste leguae te zetten.
Geen jeugdcompetitie Createanewclub2.th
Stap 3:
Geen jeugdcompetitie Createanewclub3.th
Stap 4:
Geen jeugdcompetitie Createanewclub4.th en dan Geen jeugdcompetitie Createanewclub5.th

Dan kan je ad players in de club als je kaar ben save game for database eerst dan save links boven en Begin new game

LET OP in de CaC (Create a Club) reserves en youth spellen niet.
Back to top Go down
nival

nival


Posts : 3
Join date : 2009-05-30

Geen jeugdcompetitie Empty
PostSubject: Re: Geen jeugdcompetitie   Geen jeugdcompetitie EmptySat May 30, 2009 3:44 pm

ik heb al me eigen team in de competitie... maar wilde de jeugd en reserve team ook in de competitie die voor hun is... dat lukt niet maar dat zei je al...

ik weet niet hoe het werkt met screenshot maken.. ik kan het wel uitleggen.. Als je bezig bent met een carriere en je wilt een dag verder dan druk je op dat rondje met > erin.. als je dat doet krijg je een laadscherm.. In dat laadscherm staat ergens ongeveer in het midden 'Training Behind Closed doors' daar staat ook bij Attidance(kan het niet goed spellen maar betekent publiek). Daar staat dus altijd een 0 achter.. omdat het achter gesloten deur is..

Hoop dat je hier iets aan hebt..

Is het ook mogelijk om die play offs in de eredivisie te krijgen?
zo ja hoe of is er al een mod?
Back to top Go down
Timo
Famous Presidents
Famous Presidents
Timo


Posts : 33
Join date : 2009-05-17
Age : 54
Location : Terneuzen

Geen jeugdcompetitie Empty
PostSubject: Re: Geen jeugdcompetitie   Geen jeugdcompetitie EmptySat May 30, 2009 4:06 pm

http://users.skynet.be/kurt_vermeiren/kdg/afbeeldingen/Toetsenbord_toetsen.JPG
Naast de F12 daar is de Prt Scr (print screen) als je die knop druk een keer > dan naar
Geen jeugdcompetitie Screenshotbue.th
Dan als het open is kiezen de tabblad Bewerken>plaken en je zie de screenshot
dan save in een folder met een naam die je wil.
Open
http://imageshack.us/
kies Browse dan klik start upload ena dan klik op de 2ede link (Thumbnail for forums (1))
plats die link here en dat is alles

For playofs het is niet so easy...je moet een script eerst maken en als ik goed begrijpt je can nog niet.
Maar ik zal het maken voor de volgende fifa manager 10.
nu even geen tijd want wij zijn bezig me de betatesting in editor 10


PS: kijk here is dat wat je will...klein beetje
Improved Reserve Team Promotion

Date: 2009-05-28
Author: Gerald Köhler

Hi All,

Since yesterday we are working on a problem that many FIFA Manager fans want to be solved.

FIFA Manager 10 will finally receive a transparent system for the Reserve team promotion if the Reserves are not playing in a simulated league yet. From now on we will exactly display the status of the team after every matchday.

Cheers,

Gerald
Back to top Go down
nival

nival


Posts : 3
Join date : 2009-05-30

Geen jeugdcompetitie Empty
PostSubject: Re: Geen jeugdcompetitie   Geen jeugdcompetitie EmptySat May 30, 2009 8:14 pm

ik heb de foto geupload:

https://2img.net/r/ihimizer/img39/9964/naamloosp.jpg

Maar nu zit ik met een ander probleem..
ik ben even met editor bezig geweest en heb namen en zo aangepast in nederlandse competitie.. alleen nu wil ik het spel gaan spellen.. alleen staat er dan bij het selecteren van de competities geen nederland tussen... (als je een nieuw spel start moet je na 2 schermen de competities selecteren...)

hoe is dit te verhelpen zodat ik wel met mijn nieuwe database en nederland dus kan spelen?
Back to top Go down
Timo
Famous Presidents
Famous Presidents
Timo


Posts : 33
Join date : 2009-05-17
Age : 54
Location : Terneuzen

Geen jeugdcompetitie Empty
PostSubject: Re: Geen jeugdcompetitie   Geen jeugdcompetitie EmptySat May 30, 2009 10:20 pm

nival wrote:
ik heb de foto geupload:

https://2img.net/r/ihimizer/img39/9964/naamloosp.jpg

Maar nu zit ik met een ander probleem..
ik ben even met editor bezig geweest en heb namen en zo aangepast in nederlandse competitie.. alleen nu wil ik het spel gaan spellen.. alleen staat er dan bij het selecteren van de competities geen nederland tussen... (als je een nieuw spel start moet je na 2 schermen de competities selecteren...)

hoe is dit te verhelpen zodat ik wel met mijn nieuwe database en nederland dus kan spelen?
mooi nu weet ik waar over gaat

Ok training is wat ingewikkelder ik laat de assistent het training doen hij moet ook voor zijn centjes werken Razz
maar als je de training zelf Will doen dan moet je hier klikken
Geen jeugdcompetitie Trainingj.th
Dan kan je kiezen een van de groepen
Team training : daar kies je voor algemeen training voor team spelers in 2 groepen maar de doelmanen en de reserves apart
Individuele training : daar kies je zelf wat moet per speler trainen LET OP niet finishing trainen een verdediger maar liever takeling marking enz.
Training groep’s : daar kan je in verschillende groepen de spelers trainen (je moet sleepen naar de groep de speler die je wil daar )
Long terms : daar kan je per groep ( de gropen die je gemaakt hebt )de training veranderen bijvoorbeeld klik op een dag en dan rechts staan verschillende trainingen zoals sprint
Geen jeugdcompetitie Trainingmethods.th

Ik weet niet wat je gedaan hebt maar voor dat je iets veranderen in Nederlandse database is belangrijk om een copy te bewaren
De Nederlandse database is de nummer 34 en dat vind je in

Geen jeugdcompetitie Database.th dbl klik en daar in is de country 34 (nederlandse database) maak een copy in een andere folder en dan pas verander je alles

Nu is te laat maar als je geen copy hebt dan zeg het maar ik maak een copy van mij en upload in rapidshare voor je
Back to top Go down
Sponsored content





Geen jeugdcompetitie Empty
PostSubject: Re: Geen jeugdcompetitie   Geen jeugdcompetitie Empty

Back to top Go down
 
Geen jeugdcompetitie
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Choose your language :: Nederlandse Forum :: Fifa Manager 09-
Jump to: