Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  
Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Poll
What do you think about FMF?
Great Forum!
Even voorstellen Vote_lcap38%Even voorstellen Vote_rcap
 38% [ 3 ]
Good.
Even voorstellen Vote_lcap25%Even voorstellen Vote_rcap
 25% [ 2 ]
If I had to rate, I'd give it a 6.
Even voorstellen Vote_lcap25%Even voorstellen Vote_rcap
 25% [ 2 ]
It's not good yet. I can see you're still busy with it.
Even voorstellen Vote_lcap13%Even voorstellen Vote_rcap
 13% [ 1 ]
It's bad.
Even voorstellen Vote_lcap0%Even voorstellen Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Total Votes : 8
Top posters
Niels
Even voorstellen Vote_lcapEven voorstellen Voting_barEven voorstellen Vote_rcap 
Einsteinean
Even voorstellen Vote_lcapEven voorstellen Voting_barEven voorstellen Vote_rcap 
Timo
Even voorstellen Vote_lcapEven voorstellen Voting_barEven voorstellen Vote_rcap 
Johnywilko
Even voorstellen Vote_lcapEven voorstellen Voting_barEven voorstellen Vote_rcap 
Nazar
Even voorstellen Vote_lcapEven voorstellen Voting_barEven voorstellen Vote_rcap 
~Noble~
Even voorstellen Vote_lcapEven voorstellen Voting_barEven voorstellen Vote_rcap 
Shikadi
Even voorstellen Vote_lcapEven voorstellen Voting_barEven voorstellen Vote_rcap 
SF
Even voorstellen Vote_lcapEven voorstellen Voting_barEven voorstellen Vote_rcap 
blaaauw
Even voorstellen Vote_lcapEven voorstellen Voting_barEven voorstellen Vote_rcap 
nival
Even voorstellen Vote_lcapEven voorstellen Voting_barEven voorstellen Vote_rcap 

 

 Even voorstellen

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Timo
Famous Presidents
Famous Presidents
Timo


Posts : 33
Join date : 2009-05-17
Age : 54
Location : Terneuzen

Even voorstellen Empty
PostSubject: Even voorstellen   Even voorstellen EmptySun May 17, 2009 2:00 am

Ok hier kunnen wij over ons zelf vertellen

Beste FIFA managers (collega’s),
Ik wil me even voorstellen:
Mijn naam is Themos, ik kom uit Griekenland en ik woon al 8 jaar in Nederland. Ik ben getrouwd met een Nederlandse vrouw en wij hebben ons bedrijf hier. Naast mijn werk ben ik ook gek op voetbal en games.
Ik heb al jaren scouting gedaan bij CM/FM tot het jaar FM 2005 en mijn naam staat al bij de credits als ThemosOlandos (Themos van Nederland). Ik ben gestopt met FM research want ik had er genoeg van om naar de ‘’dopjes’’ te kijken (in 2D).
Mijn eerste kennismaking met de FIFA manager was in 2006 (FIFA manager 06) en ik vond het mooier en eindelijk een 3D manager. Vanaf dat moment heb ik geprobeerd om meer te leren over deze manager game, en met mijn kennis van CM/FM heb ik de database veranderd via de editor.
In 2008 heb ik een aanvraag gekregen om bij de Griekse official fan site FIFA manager site te helpen. Daar ben ik begonnen en met hard werk hebben wij 4 patches gemaakt voor Cyprus, Moldavië, Macedonië en Griekenland.
Voor FIFA manager 2009 hebben we perfect werk gedaan met een groep van 6 mensen. Een nieuwe update met alle echte clubnamen, alle spelers van de B divisie, originele kits voor alle 4 de divisies.
Op 15 februari heb ik een mail gekregen van Oliver Tunkel (database coördinator) of ik bij de Nederlandse database wil helpen. “Are you interested in reviewing the newest Dutch database for us?”
Daar heb ik in 7 dagen alles gecontroleerd om zo goed mogelijk te verbeteren. Ze waren tevreden en het is de database zonder fouten of dubbele spelers.

Dus de Nederlandse database in update 4 is allemaal mijn werk en vanaf 820 spelers naar 1020 is gegaan.

De laatste mail die ik heb gekregen was op 28 april;
Daar stond dat ik werd gekozen als researcher voor de fifa manager 10
Ik zal mijn best doen en ik heb ook jullie hulp nodig om iets moois voor Nederland te maken

Daarnaast ben ik ook geselecteerd als een van de bètatesters in FIFA manager 10 en ik ben de 2e administrator van Hellasmanager.org (official fansite).
Ik wil ook hier helpen in de Nederlandse forum met de kennis die ik heb opgedaan en vragen om mensen hier ons te helpen om de Nederlandse database nog beter te maken. Daarnaast wil ik ook helpen om patches, udates, kits, tutorials, pics en stadiums te maken voor de Nederlandse site hier.
Back to top Go down
Niels
Admin
Admin
Niels


Posts : 65
Join date : 2009-05-16
Age : 27
Location : Behind you...

Even voorstellen Empty
PostSubject: Re: Even voorstellen   Even voorstellen EmptySun May 17, 2009 9:38 am

Komen de Logo's van de Jupiler League in Fifa Manager 2010?
En natuurlijk, welkom op de Forums.
Back to top Go down
https://fifamanager.rpg-board.net
Timo
Famous Presidents
Famous Presidents
Timo


Posts : 33
Join date : 2009-05-17
Age : 54
Location : Terneuzen

Even voorstellen Empty
PostSubject: Re: Even voorstellen   Even voorstellen EmptySun May 17, 2009 12:20 pm

Niels wrote:
Komen de Logo's van de Jupiler League in Fifa Manager 2010?
En natuurlijk, welkom op de Forums.
Wij mogen niets zeggen over wat gaat gebeuren maar het gaat veel veranderen in database, live ticker etc. Cool
Back to top Go down
Niels
Admin
Admin
Niels


Posts : 65
Join date : 2009-05-16
Age : 27
Location : Behind you...

Even voorstellen Empty
PostSubject: Re: Even voorstellen   Even voorstellen EmptySun May 17, 2009 2:53 pm

Van de logo's mag toch wel?

Trouwens, qua Japan kan ik ook wel helpen. (Logo's, echte namen van Clubs)
Back to top Go down
https://fifamanager.rpg-board.net
Timo
Famous Presidents
Famous Presidents
Timo


Posts : 33
Join date : 2009-05-17
Age : 54
Location : Terneuzen

Even voorstellen Empty
PostSubject: Re: Even voorstellen   Even voorstellen EmptySun May 17, 2009 3:00 pm

Niels wrote:
Van de logo's mag toch wel?

Trouwens, qua Japan kan ik ook wel helpen. (Logo's, echte namen van Clubs)
maak maar een topic in off- topic dan praten wij verder Wink
Back to top Go down
Sponsored content





Even voorstellen Empty
PostSubject: Re: Even voorstellen   Even voorstellen Empty

Back to top Go down
 
Even voorstellen
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Choose your language :: Nederlandse Forum :: Voorstellen-
Jump to: